Retourneren & terugbetalen

RETOURBELEID WEGENS BEZORGDHEID

Neon Ads® staat retourzendingen toe op basis van bezorgdheid van de klant, specifiek voor standaard websiteproducten (aangepaste offertes en configuratiebestellingen zijn uitgesloten). Om een retourzending te initiëren, moeten klanten binnen 10 dagen na ontvangst van het product een verzoek indienen. De geretourneerde artikelen moeten in de originele verpakking zitten, ongebruikt zijn en in een verkoopbare staat verkeren.

Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending en moeten zelf het transport regelen.

Na ontvangst en acceptatie van de retourzending zal Neon Ads® de restitutie verwerken in de vorm van een tegoedbon voor toekomstige aankopen. Via e-mail wordt u op de hoogte gesteld van het terugbetalingsproces.

Het is belangrijk om te weten dat Neon Ads® de waarde van de geretourneerde goederen terugbetaalt, maar geen verzendkosten vergoedt.

RETOURGARANTIE

Neon Ads® garandeert dat geldige garantieclaims voor standaardproducten (met uitzondering van op maat gemaakte producten) worden gehonoreerd als de claim binnen 14 dagen na ontvangst van de producten wordt ingediend.

Klanten zijn verplicht om de retourverzendkosten voor garantieclaims vooraf te betalen, maar deze kosten worden na een succesvolle claim terugbetaald.

Na ontvangst van de geretourneerde artikelen streeft Neon Ads® ernaar garantieclaims binnen 7 dagen te verwerken.

Zodra de garantieclaim is bevestigd, kunnen klanten kiezen tussen:
(a) een terugbetaling naar hun oorspronkelijke betaalmethode,
(b) een terugbetaling in de vorm van een tegoedbon, of
(c) een vervangend artikel (afhankelijk van beschikbaarheid).